Bugün ne yedin... kaç kalori aldın... yerken üzerine döktün mü? lekelenen gömleğini hemen çıkarıp yıkadın mı? erteliyorsun yine hayatını... sen başkaları için yaşarken başkaları kendi için yaşıyor... ve sen aptal gibi arkalarından bakıyorsun... nee o şimdide makyajın mı aktı... hadi git tazele... kimsede kalmayan o doğallık sende de yok zaten.... karanlığın içinde küçük bir karınca bazende sokakta üşüyen bir sokak lambasısın... geçmiş olsun ... diyen çocuklara gülümseyerek geçiyorum yine kaldırımdan ... hamilemisin ? vah vah kaç aylık. buda sakat olur!!! sen makyajını sil geç aynanın karşısına insan gibi otur... şişmanmış kirpiği yokmuş gerçekten bu incitmesin seni... sen salla, insanlar zaten düşünmeyecektir. öfkem kendime aslında... yaşadıklarımın öğretmenlerine saygı duymuyorum. çünkü iyi bir öğretmenim tek babamdı oda karnemi verecekken gitti. diplomasız bir öğrenciyim sayesinde... saygı değer kocaman adam... nasılda her yol sana çıkıyor... böyle birşey mi baba sevgisi... bu aşk mı? idolum babam... sen sussan sadece sussan bu bile yetecek ama yanımda olsan. şimdi okyanuslara kızıyorum uzakta oldukları için. ben mi uzaktayım onlar uzak çözemedim. ama dillerini çözüp gelmek istiyorum yanlarına. birşey yer mi ısırır mı demeden yüzmek istiyorum gerçekten...tutti demek istiyorum. kendi dilim olmayan insanlarla kaynaşmak tanımadığım evlerde misafir olmak hikayelerini dinlemek istiyorum...ama kendi hikayemi anlatmadan onları dinlemek hayran kalmak istiyorum. çok mu şey istiyorum acaba? çok mu zor 3 dil öğrenmek. hadi canım ne gerek var şımdı
eevet beğnimin tembel yanı konuştu. ahh sen bir sussan olmaz... sankı senin yüzünden gelmedi herşey başıma...ne geldi başına ne saçmalıyorsun. mutsuz musun? yooo eee o zaman... hadi sil makyajını yat yanıma ruhumun sol yani...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder